czwartek, 31 sierpnia 2017

Sierpniowy Wrap up


Cześć

Nie mogę uwierzyć, że już kończy się sierpień i moje wakacje. W tym miesiącu przeczytałam niewiele, ale nie miałam ostatnio ochoty na czytanie.
W tym miesiącu spędziłam czas na oglądaniu seriali, głównie "Gry o tron", który bardzo polubiłam, mimo że na początku nie byłam do niego przekonana.


Wracając do książek w sierpniu przeczytałam 5 książek, nie pobiłam wyniku z lipca, ale też nie przeczytałam mniej, więc nie jest tak źle. xD


Oto one:



"Pocałunek cienia" - Richelle Mead
Rose musi zdać egzaminy aby stać się strażnikiem Lissy. Jednak zamiast Lissy zostaje jej przydzielony Christian z czego dziewczyna nie jest zadowolona. Mimo tego zaczyna widzieć duchy.
To 3 tom "Akademii wampirów". Uwielbiam tę serię, a ten tom złamał mi serce, dokładniej jej zakończenie.
Ocena: 9,5/10




"Zaklinacz ognia" - Cinda Williams Chima
Muszę powiedzieć, że zawiodłam się na tej książce.
Świetnie zapowiadająca się fabuła i motyw smoków wydają mi się niedokończone.
Jeśli chcecie dowiedzieć się co dokładniej sądzę na jej temat zapraszam na recenzję (klik)
Ocena: 6,5/10




"Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" - J. K. Rowling
Jak sam tytuł mówi to książka o fantastycznych zwierzętach ze świata Harry'ego Pottera. Dodatkowo znajdują się w niej piękne ilustracje. <3
To idealna książka dla każdego Potterhead.
Ocena: 10/10




"Korona w mroku" - Sarah J. Maas
Uwielbiam książki Maas, jednak muszę przyznać, że ten tom jest słaby w porównaniu z "Dziedzictwem ognia".
Czytając ją drugi raz bardziej przekonałam się do Chaola i bardziej go polubiłam jak również jego związek z Celaeną.
Ocena: 9/10




"Dziedzictwo ognia" - Sarah J. Maas
Jak na razie to moja ulubiona część Szklanego tronu. Na początku przeszkadzała mi narracja, która była rozrzucona na 3 części.
Miałam problemy z wątkiem Manon. Z jednej strony bardzo ciekawiła mnie jej historia, a z drugiej kiedy pojawiały się te wątki trudno mi było je zacząć.
Zakończenie złamało mi serce i bardzo chciałam zacząć kolejny tom, ale nie mam go na półce i w najbliższym czasie na pewno go nie przeczytam (szkoła, matura i te sprawy).
Ocena: 10/10



A Wy co przeczytaliście w sierpniu?
Czytaliście którąś z powyższych książek?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Pozdrawiam
Marta

8 komentarzy:

  1. Żadnej z tych książek nie czytałam, choć oprócz pierwszej wszystkie zamierzam :)
    Nie będę się rozpisywać co czytałam, po prostu zapraszam Cię do siebie na moje podsumowanie ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez uwielbiam Akademie wampirów :)A " Królowa cieni " jeszcze lepsze niz "Dziedzictwo" i " Korona "🤗❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że "Królową cieni" przeczytam dopiero w maju. :(

      Usuń
  3. "Dziedzictwo ognia" to świetna część, ale "Królowa cieni" jest jeszcze lepsza :D Ja już jestem po piątym tomie i nie mogę się doczekać kolejnych części. Smutek mnie ogarnia na sama myśl o tym, ile trzeba będzie czekać :(
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też. :(
      A 4 tom będę mogła zacząć dopiero w maju. :(

      Usuń
  4. Korona w mroku i Dziedzictwo Ognia - to znam. Aktualnie dla mnie Korona to najlepszy tom z całej serii. Na Dziedzictwie się natomiast okropnie zawiodłam, ale na szczęście pozostałe dwa tomy były od niego lepsze. Choć i tak nie pobiły Korony.
    Pozdrawiam :)
    https://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nie mogę stwierdzić, który tom jest najlepszy, bo za mną dopiero 3 tomy i szybko to się nie zmieni.

      Usuń