niedziela, 6 sierpnia 2017

Post informacyjny - rozdanie



Cześć 


Jak wiedzie albo i nie w lipcu mój blog obchodził swoje pierwsze urodziny.
Chciałam zorganizować rozdanie, ale jestem mało zorganizowana i ciągle to odkładałam, aż nastał sierpień.

Właśnie dlatego do Was piszę.
Wybrałam kilka książek, które mogą Wam się spodobać, ale nie wiem, którą wybrać.
Mam nadzieję, że pomożecie mi z wyborem książki. Możecie również napisać co wy proponujecie.

Oto one:


"Piękne złamane serca" - Sara Barnard


Replika


"Replika" - Lauren Oliver






"We wspólnym rytmie" - Jojo Moyes

Na Wasze zdanie czekam tydzień (do 13.08).

Pozdrawiam
Marta

14 komentarzy:

  1. Hmm... nie czytałam żadnej z wymienionych, ale najchętniej przygarnęłabym "Replikę", dlatego proponuję tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa Moyes!❤️
    Ja dzisiaj na bookstagramie obchodzę pierwsze urodziny. ;)

    Pozdrawiam,
    Monia z www.onalubi.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam chętnie przeczytałabym Piękne złamane serca. Replika mnie tak bardzo nie zachwyciła, okazała się nudna, przynajmniej w narracji Gemmy :)

    pozdrawiam!
    https://sunreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Beztroska Domatorka10 sierpnia 2017 22:55

    Bardzo jestem ciekawa "We wspólnym rytmie". Chciałabym ją kiedyś przeczytać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm..Moyes 😀

    Bookwormpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie [podaje tutaj Jojo Moyes. Jeszcze żadnej jej książki nie przeczytałam a bardzo bym chciała.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://okularnicaczyta.blogspot.com/2017/08/recenzja-ksiazki-365-dni-zobaczymy-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Replika będzie świetna!
    zaczytana-brunetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń