poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Rozdanie - "We wspólnym rytmie"



Cześć!

W końcu zebrałam się w sobie i znalazłam czas na zorganizowanie rozdania z okazji 1. urodzin mojego bloga.

Wiem, że minął już ponad miesiąc, ale ostatnio nie miałam zbyt dużo czasu i trochę potrwało zanim wybrałam książkę i została mi dostarczona.


Z okazji  urodzin mojego bloga do wygrania jest książka "We wspólnym rytmie" autorstwa Jojo Moyes.

Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w rozdaniu?

  • być obserwatorem mojego bloga (wystarczy wcisnąć przycisk "Obserwuj" - kolumna po prawej stronie),
  • napisać w komentarzu formularz zgłoszeniowy


Będzie mi miło jeśli zaobserwujecie również mojego:

  • Bookstagrama - mylovearebooks (klik)
  • Facebook'a - My love are books (klik)


Formularz zgłoszeniowy (do dodania w komentarzu pod tym postem)
Bloga obserwuję jako: 
(opcjonalnie) Facebooka obserwuję jako: 
(opcjonalnie) Instagrama obserwuję jako: 
adres e-mail: 



Konkurs trwa od 28 sierpnia 11 września.


Regulamin: 

  1. Organizatorem i sponsorem rozdania jest właścicielka bloga My love are books.
  2. Warunkiem uczestnictwa jest bycie obserwatorem bloga My love are books i dodanie formularza zgłoszeniowego w komentarzu pod tym postem.
  3. Konkurs trwa od 28.08.2017 do 11.09.2017.
  4. Nagrodą w konkursie jest jeden egzemplarz książki "We wspólnym rytmie".
  5. Zwycięzca zostanie wybrany drogą losowania.
  6. Jedna osoba może wygrać jeden egzemplarz książki.
  7. Wyniki rozdania będą ogłoszone najpóźniej 16.09.2017, w osobnym poście na blogu.
  8. Po ogłoszeniu wyników zwycięzca ma obowiązek skontaktowania się ze mną na podany w poście (z wynikami) adres e-mail. Jeśli nie zrobi tego w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników, nastąpi wybór innego zwycięzcy.
  9. W konkursie mogą wziąć udział osoby posiadające bloga lub osoby anonimowe (nie posiadające bloga).
  10. Konkurs jest skierowany do osób, które posiadają adres korespondencyjny na terenie Polski.
  11. Wszelkie koszty wysyłki pokrywa organizatorka rozdania.
  12. Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby konkursu.
Pozdrawiam 
Marta

2 komentarze:

  1. Bloga obserwuje jako; thelunabook
    Adres e-mail; hubertmason1221@interia.pl

    Hubert z Thelunabook
    https://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział 💛 NA blogu obserwuje ciekawa jako Marta Suchocka ( worldreverie@gmail.com) , z facebooka tak samo 😅 na instagramie jako worldmadbooks :*

    OdpowiedzUsuń