czwartek, 13 lipca 2017

1. urodziny bloga


Cześć

Dzisiaj mój blog obchodzi 1. urodziny.
Jestem bardzo zadowolona z tego, że założyłam bloga. Blogosfera jak i bookstagram to prawie jedyne miejsca gdzie mogę pisać cały czas o książkach. Te dwie sfery to dla mnie miejsca, z których mogę do woli czerpać radość z czytania jak i poznawania nowych ludzi.


Przez ten rok opublikowałam ok. 40 postów i każdemu z Was dziękuję za skomentowanie chociaż jednego. Nie wiecie jaka to była dla mnie radość czytać każdy komentarz i rozwianie moich wątpliwości, że ktoś w ogóle to czyta (mam tu na myśli początki bloga, bo przez pierwsze miesiące nie byłam pewna czy mi się to uda).

Dziękuję za każdą jedną odsłonę na blogu, bo również to motywowało mnie do dalszego działania.

W ciągu tych 12 miesięcy nawiązałam współpracę z wydawnictwami: Dolnośląskie, Otwarte. [ze słownikiem], MG. Jestem bardzo wdzięczna za zaufanie od wydawnictw.

Może nie są to duże osiągnięcia, ale jak to się mówi "nie od razu Rzym zbudowano", a tak naprawdę bardzo się cieszę z tego co w ciągu tego roku osiągnęłam prowadząc tego bloga.


Mam do Was ważne pytanie. Chcę zorganizować rozdanie z okazji 1. urodzin bloga (będzie to moje pierwsze rozdanie), więc pytam się czy lepiej zorganizować je tutaj na blogu czy na Instagramie? I jaką książkę chcielibyście wygrać w tym rozdaniu?

Pozdrawiam
Marta

6 komentarzy:

  1. Świetny blog ❤ Najlepszego 😀Może Pani Noc Cassandra Clare? 😉
    miedzykropkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, gratuluję Ci roku blogowania! Oby starczyło Ci wytrwałości na wiele kolejnych lat! :)
    Osobiście wolałabym rozdanie na blogu. Co do wygranej, to może ,,Piękne złamane serca"?
    Wiem, że już o tym wiesz, ale nominowałam Cię do Smerfowego TAGu :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z roku bloga! :D Ten czas bardzo szybko leci, ja pamiętam swoje początki, a teraz już trzeci rok leci ;( Co do rozdania to myślę, że fajnie by było na blogu i pewnie świetna by była jakaś książka z nowości lipcowych :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Wiem coś o tym. Dopiero zaczynałam liceum, a w tym roku już będę przygotowywać się do matury. Nawet nie wiem kiedy ten czas tak szybko zleciał.

      Usuń