piątek, 23 września 2016

100 książek, które chcę przeczytać


Cześć!
Na kanale Mai z kanału Maja K. widziałam filmik, który bardzo mi się spodobał, a chodzi mi tu o "100 książek, które chciałabym przeczytać". Postanowiłam zrobić swoją listę. Na początku pomyślałam, że nie będzie to aż takie trudne, ale myliłam się. Pierwsze 70 książek wpisałam na listę dość szybko, ale później zaczęły się schody. Jednak dobrnęłam do końca listy i przedstawiam Wam 100 książek, które chcę przeczytać.
Oto one:

  1. "Próby ognia" - James Dashner
  2. "Lek na śmierć" - James Dashner
  3. "Dziedzictwo ognia" - Sarah J. Maas
  4. "Królowa cieni" - Sarah J. Maas
  5. "Zabójczyni i władca piratów" - Sarah J. Maas
  6. "Zabójczyni i Czerwona Pustynia" - Sarah J. Maas
  7. "Zabójczyni i podziemny świat" - Sarah J. Maas
  8. "Zabójczyni i Imperium Adarlanu" - Sarah J. Maas
  9. "Dwór cierni i róż" - Sarah J. Maas 
  10. "Ognisty tron" - Rick Riordan
  11. "Cień węża" - Rick Riordan
  12. "Zagubiony heros" - Rick Riordan
  13. "Dar Julii" - Tehereh Mafi
  14. "Czy wspominałam, że Cię potrzebuję?" - Estelle Maskame
  15. "Osobliwy dom Pani Peregrine" - Ransom Riggs
  16. "Pocałunek cienia" - Richelle Mead
  17. "Przysięga krwi" - Richelle Mead
  18. "W mocy ducha" - Richelle Mead
  19. "Ostatnie poświęcenie" - Richelle Mead
  20. "Gra anioła" -           
  21. "Więzień nieba"          
  22. "Dziewczyna z pociągu" - P          
  23. "Zero" -
  24. "Przygody Sherlocka Holmesa" - Arthur Conan Doyle
  25. "Szpargały Sherlock Holmesa" - Arthur Conan Doyle
  26. "Powrót Sherlock Holmesa" - Arthur Conan Doyle
  27. "Pożegnalny ukłon" - Arthur Conan Doyle
  28. "Archiwum Sherlocka Holmesa" - Arthur Conan Doyle 
  29. "Dawca" - Lois Lowry   
  30. "Kraina jutra. Początek" -
  31. "Opactwo Northanger" - Jane Austen
  32. "Panie z Cranford" - Elizabeth Gaskell
  33. "Perswazje" - Jane Austen
  34. "Północ i południe" - Elizabeth Gaskell
  35. "Emma" - Jane Austen
  36. "Mansfield Park" - Jane Austen
  37. "Jane Eyre" - Charlotte Brontë
  38. "Następczyni" - Kiera Cass
  39. "Pani Noc" - Cassandra Clare
  40. "Mechaniczny anioł" - Cassandra Clare
  41. "Miasto kości" - Cassandra Clare
  42. "The Shadowhunter's Codex" - Cassandra Clare, Joshua Lewis
  43. "Opowieści z Akademii Nocnych Łowców" - Cassandra Clare, Maureen Johnson, Sarah Rees Brennan, Robin Wasserman
  44. "Harry Potter i Więzień Azkabanu" - J. K. Rowling
  45. "Harry Potter i Czara Ognia" - J. K. Rowling
  46. "Harry Potter i Przeklęte Dziecko" - J.K. Rowling
  47. "Angelfall" - Susan Ee
  48. "Crescendo" - Becca Fitzpatrick
  49. "Gra o tron" - George R.R. Martin
  50. "Gregor i Niedokończona Przepowiednia" -
  51. "Czas Żniw"Samantha Shannon
  52. "Endgame. Wezwanie" - James Frey
  53. "Listy niezapomniane" Shaun Usher
  54. "Wybór" - Nicholas Sparks
  55. "Jesienna miłość" - Nicholas Sparks
  56. "Czerwień rubinu" - Kersitn Gier
  57. "Silver. Pierwsza księga snów" - Kerstin Gier
  58. "Wyśnione miejsca" - Brenna Yovanoff
  59. "Hopless" - Colleen Hoover
  60. "Zanim się pojawiłeś" - Jojo Moyes
  61. "Nigdziebądź" - Neil Gaiman
  62. "Eleonora i Park" - Rainbow Rowell
  63. "Służące" - Stockett Kathryn
  64. "Szóstka Wron
  65. Przypadki Callie i Kaydena"Jessica Sorensen
  66. "Pod kloszem" - Meg Wolitzer
  67. "Etta, Otto, Russell, James" - Emma Hooper
  68. "Ktoś mnie pokocha" - zbiór opowiadań
  69. "Młody Sherlock Holmes. Zabójcza chmura" - Andrew Lane


Za rok planuje zrobić konfrontacje moich planów czytelniczych, więc życzcie mi powodzenia.
P.S. Książki, które zostały przekreślone przeczytałam po publikacji tego posta.

Pozdrawiam
Marta:)

1 komentarz:

  1. Trochę z tych książek czytałam. Osobiście najbardziej podobały mi się: Dawca, Drużyna pierścienia (którego bardzo polecam no bo to Tolkien w końcu!), Zanim się pojawiłeś, Król Kruków i Gra o tron (choć jest to dość... ciężka lektura).
    Życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam.
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń