piątek, 2 września 2016

Sierpniowy Wrap up



Cześć!
Podsumowanie miesiąca planowałam na koniec miesiąca, ale z przyczyn technicznych będzie teraz, czyli 2 września. 



Ten miesiąc wyszedł mi dość marnie. Pewnie to przez przestój czytelniczy. A to wszystko przez jeden serial (pewnie sobie pomyślicie co mają książki do serialu, ale ten serial to coś cudownego!!). Mówię tu o serialu Sherlock stacji BBC. Ten serial jest wspaniały i z niecierpliwością czekam na czwarty sezon. Mogłabym o nim pisać godzinami, ale wróćmy do książek.




W poprzednim podsumowaniu miesiąca napisałam, że przeczytałam niewiele książek(ok. 9). W porównaniu z tamtym miesiącem wypadłam jeszcze gorzej, bo przeczytałam tylko 5 książek i 2 opowiadania z książki "Przygody Sherlocka Holmesa". Oto one:
  • "Linia serc" - Rainbow Rowell, moja ocena: 8/10


  • "Cień wiatru" - Carlos Ruiz Zafon, moja ocena: 9/10


  • "Ponad wszystko" - Nicola Yoon, moja ocena: 8/10


  • "Dla ciebie wszystko" - Nicholas Sparks, moja ocena: 8/10


  • "Pani Noc" - Cassandra Clare (bez 200 stron, których jeszcze nie przeczytałam)


  • "Skandal w Bohemii" - opowiadanie A. C. Doyle
  • "Stowarzyszenie Rudowłosych" - opowiadanie A. C. Doyle



A Wy ile książek przeczytaliście w sierpniu? A może czytaliście jedną z książek, które wymieniłam? Chętnie poznam Wasze zdanie o nich.

Pozdrawiam
Marta:)

1 komentarz:

  1. Ja przeczytałam dużo - 13 książek.
    Z tych czytałam tylko Panią Noc i nawet mi się podobała, ale mogła by być deczko krótsza.
    Sherlock <3
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń