piątek, 5 sierpnia 2016

Lipcowy Wrap up


Cześć!

Drugi post z podsumowania lipca to Wrap up.

Miesiąc się kończy, więc trzeba zliczyć ile książek przeczytało się w danym miesiącu.
Ja przeczytałam w lipcu dziewięć książek. Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie to dość słaby wynik.
Nie zdążyłam przeczytać wszystkich książek z "Lipcowego TBR", ale mam nadzieję nadrobić zaległości w sierpniu.

Jednak w tym poście mam napisać co udało mi się przeczytać w lipcu, więc nie będę już zwlekać.


Przeczytane w lipcu:

  • "Czerwona piramida" - Rick Riordan, ocena: 9/10
[recenzja]


  • "W stronę tamtego lasu" - Krystyna Siesicka, ocena: 7/10


To opowieść o zwyczajnym życiu, które nie kończy się długo i szczęśliwie. Książka opowiada historię Sary. Zupełnie nic nie dzieje się w tej książce, ale zakończenie jest tak niespodziewane, że nie wiem jak to opisać. Książka jest dobra, ale bardziej podobało mi się "Jezioro Osobliwości" tej autorki.

  • "Czy wspominałam, że Cię kocham?" - Estelle Maskame, ocena: 7/10


Książka idealna na lato. Jest wciągająca i niebyt angażująca. Chętnie przeczytam drugi tom, który znajduje się w mojej biblioteczce.

  • "Niebezpieczne złudzenie" - Kami Garcia Margaret Stohl, ocena: 9/10


To kontynuacja losów Linka i Ridley. Idealna dla fanów Kronik Obdarzonych autorstwa Kami Garcia i Margaret Stohl

  • "W szponach mrozu" - Richelle Mead, ocena: 8/10


To zabawna, mroczna, pełna uczuć książka o wampirach. Jest to drugi tom serii Akademia Wampirów. Posiada świetne dialogi i bohaterów, których bardzo polubiłam.

  • "Duma i uprzedenie" - Jane Austen, ocena: 10/10
[recenzja]


  • "Więzień labiryntu" - James Dashner, ocena 8/10


To opowieść o nastolatkach, którzy mieszkają w środku labiryntu. Każdy chłopak, który tam się znalazł nie pamięta nic sprzed labiryntu. To wciągająca, pełna tajemnic, mroczna książka. Na pewno sięgnę po kolejny tom tej serii.

  • "Quidditch przez wieki" Kennilworthy Whisp


  • "Zaklinacz czasu" - Mitch Albom, ocena: 9/10


To czarująca, w niektórych momentach wzruszająca do łez książka o czasie. Porusza kwestię co w naszym życiu znaczy czas i to, że czasem pragniemy żeby płynął szybciej, a czasem żeby stanął w miejscu. Ta książka moim zdaniem jest cudowna.  

To już koniec na temat tego co przeczytałam w lipcu.
Napiszcie w komentarzach co Wam udało się przeczytać w lipcu.

Pozdrawiam
Marta

5 komentarzy:

  1. Mi się udało przeczytać 11 książek w Lipcu. A 9 to dużo. Ja bym chciała tyle czytać w roku szkolnym.
    Życzę powodzenia i trzymam kciuki za to żeby udało Ci się przeczytać te książki które chcesz.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu mogłam przeczytać 2 może 3 książki więcej, ale miałam "kaca" po serialu Sherlock.
      W roku szkolnym to ja czytam 1 może 2 książki na miesiąc, dlatego zawsze chcę na wakacjach przeczytać jak najwięcej.

      Usuń
  2. Czasami mam wrażenie że tylko ja nie liczę ile przeczytałam książek w danym miesiącu haha! Chyba zacznę to robić!
    http://czytajacedziewczyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Można wiedzieć gdzie kupiłaś Quiddith przez wieki?

    http://by-juluska18-fotomonika11.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety książka nie jest moja. :( Wypożyczyłam ją z biblioteki

      Usuń