czwartek, 11 sierpnia 2016

Sierpniowy TBR


Cześć!

Nowy miesiąc, nowe książki do czytania. 
W lipcu nie zdążyłam przeczytać wszystkich książek, których chciałam.


Z uwagi na to, że ten post pojawi się w 2 tygodniu sierpnia niektóre książki już przeczytałam, więc będą one przekreślone.


W sierpniu chciałabym przeczytać takie książki jak:
  • "Linia serc" -  Rainbow Rowell
  • "Cień wiatru" -  Carlos Ruiz Zafón
  • "Ponad wszystko" - Nicola Yoon
  • "Dla ciebie wszystko" - Nicholas Sparks


Na pewno przeczytam jeszcze kilka książek, ale w sierpniu wyjeżdżam na kilka dni i nie wiem ile będę czytać podczas mojego wyjazdu (mam nadzieję, że jak najwięcej). Piszcie w komentarzach co Wy chcielibyście przeczytać w tym miesiącu.


Marta :)

1 komentarz:

  1. Dla ciebie wszystko jest całkiem fajne. Przeczytałam dopiero 4 książki tego autora i ta mi się podobała najbardziej.
    Ja tam nie mam konkretnych czytelniczych. Będę czytała całkowicie na spontanie.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń