piątek, 19 sierpnia 2016

Czytelnicze nawyki TAG





Cześć! 
Przychodzę do Was dzisiaj z tagiem. Pewnie każdy ma go już na swoim blogu, ale bardzo mi się spodobał i postanowiłam go zrobić.



1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?

Nie. Najczęściej czytam na moim łóżku, ale równie często czytam na balkonie czy w innym pokoju.

2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru?

W trakcie czytania zawsze używam zakładki. Mam nawet całkiem dużą kolekcję.





3. Czy możesz po prostu czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron?


Zawsze kiedy czytam muszę dojść do końca rozdziału, ale są pewne wyjątki (muszę nagle zrobić coś innego, rodzice chcą czegoś ode mnie) wtedy kończę, gdy zaczyna się nowy akapit.

4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania?

Tak zawsze piję i czasami jem w trakcie czytania, ale bardzo nie lubię kiedy moje książki są od tego brudne.




5. Czy jesteś wielozadaniowy? Potrafisz słuchać muzyki albo oglądać film podczas czytania?

Gdy nie mogę się zdecydować co wybrać: czytać książkę czy oglądać film robię obie rzeczy naraz. Często jest że nie wiem co dzieje się w filmie albo nie wiem co działo się parę kartek wcześniej w książce. Muszę stwierdzić, że nie jestem wielozadaniowa. :(

6. Czy czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?

Parę razy zdarzyło mi się czytać kilka książek na raz, ale bardziej wolę czytać jedną książkę.

7. Czy czytasz w domu lub gdziekolwiek?

Najczęściej czytam w domu. Czasami zdarza mi się czytać w autobusie albo w szkole książki w formie e-booków. 




8. Czytasz na głos czy w myślach?


Zawsze. Wyjątkiem są anglojęzyczne książki(czytanie na głos pomaga mi w nauce angielskiego), których mam bardzo mało.

9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?

Wolę czytać książkę nie znając jej zakończenia, moim zdaniem książka traci, wtedy swój urok. Wiem, że niektórzy nie lubią czytać opisów w książkach. Ja nie należę do tej grupy osób. Nie pomijam żadnych fragmentów w książkach nawet jeśli są nudne.

10. Czy zginasz grzbiet książki?

Nie zginam grzbietów książkom. Mam parę książek ze złamanymi grzbietami, ale nie zrobiłam ich specjalnie. Lubię kiedy moje książki wyglądają schludnie i nie są poniszczone.



Nominuję każdego kto chciałby zrobić ten tag.




Pozdrawiam,

Marta :)

2 komentarze:

  1. Również nie zaginamy grzbietów brr!
    Może i my zrobimy ten TAG? Któż to wie!
    Pozdrawiamy!
    http://czytajacedziewczyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń