sobota, 19 listopada 2016

Chocolate Book Tag




Cześć!

Przepraszam, że tak długo się nie odzywałam, ale przez szkołę nie mam prawie na nic czasu. Ciągle mam jakieś kartkówki i sprawdziany i nic tylko się uczę. Nie wiem kiedy odezwę się następnym razem, ale mam zamiar publikować jeden post miesięcznie, chociaż postaram się żeby było ich więcej, ale nic nie obiecuję.

Przygotowałam dla Was Chocolate Book Tag, jeśli ktoś z Was będzie chciał zrobić ten Tag to wrzućcie mi link do tego Tagu w komentarzu.
A teraz zaczynajmy:


Gorzka czekolada
Książka w mrocznym klimacie (przemoc domowa, gwałt, samotność, prześladowania, śmierć, itp.)

"Mara Dyer. Tajemnica"
Główną bohaterką jest tytułowa Mara Dyer. Mara budzi się w szpitalu nic nie pamiętając. Nie wie jak się tam znalazła i nie pamięta momentu wypadku, w którym  zginęli jej przyjaciele. Po wyjściu ze szpitala też nie jest jej łatwo. Dziewczyna przeprowadza się do nowego miasta, w którym przydarzają jej się dziwne rzeczy. Tajemnicze morderstwa, zjawy z przeszłości oraz Noah, chłopak, którego Mara poznała w nowej szkole. Książka bardzo mi się podobała, a zwłaszcza jej klimat, był inny w odróżnieniu od innych przeczytanych przeze mnie książek.


Biała czekolada
Ulubiona/ lekka/ zabawna książka



"Złodziej pioruna" i wszystkie książki Ricka Riordana, które przeczytałam do tej pory (czyt. Percy Jackoson i bogowie olimpijscy i "Czerwona piramida"). Te książki są pełne dobrze wykreowanych bohaterów, humoru i bardzo szybko się je czyta.


Mleczna czekolada
Książka o której tyle się mówi, że musisz ją przeczytać.



"Kasacja" Remigiusza Mroza. Mam wrażenie, że wszyscy już ją przeczytali. Słyszę same pozytywne opinie o tej książce. Książkę zakupiłam z dwa miesiące temu, ale przez szkołę nie mam czasu czytać książek, więc na razie "Kasacja" czeka w kolejce książek, które chcę przeczytać.


Czekolada z nadzieniem toffi
Książka, która roztopiła cię od środka

"Rywalki"
A mianowicie  główny wątek miłosny, czyli związek Amy z Maxonem. Książka była bardzo fajna, ale to relacja między Amy i Maxonem urzekła mnie w tej książce.


Kit Kat bez wafelka
Książka, która cię zaskoczyła



"Duma i uprzedzenie"
Ta książka jest po prostu świetna.
Odsyłam Was do mojej recenzji (klik)


Snickers
Książka, na której punkcie masz świra.




Nie mam książki, ale całą serię. A mianowicie książki o Sherocku Holmesie. Nie przeczytałam jeszcze wszystkich, ale mam zamiar to nadrobić w najbliższym czasie.


Gorąca czekolada z bitą śmietaną i piankami
Książka, po którą sięgniesz, żeby się zrelaksować

"Love Rosie"
To wspaniała opowieść o Rosie i Alexie, a na dodatek jest bardzo oryginalnie napisana (ta książka to moja pierwsza powieść epistolarna, którą przeczytałam).


Pudełko czekoladek
Seria, która twoim zdaniem ma wszystkiego po trochu i każdy znajdzie w niej coś dla siebie



Definitywnie seria o Harrym Potterze (chociaż wie, że niektórym nie podoba się ta seria). Moim zdanie każdy znajdzie tam coś dla siebie. Ja pokochałam tę serię i nie mogę się doczekać "Przeklętego Dziecka" (tak jeszcze nie przeczytałam tej książki).

Pozdrawiam 
Marta

1 komentarz:

  1. Świetny TAG, aż mnie naszła ochota na czekoladę, która zerka na mnie już od jakiegoś czasu z półeczki nad biurkiem.
    Przeczytałabym wymienioną przez ciebie "Dumę i uprzedzenie". Oglądałam film, ale o książce jakoś zapomniałam, a chętnie był ją przeczytała. :)

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń