piątek, 30 czerwca 2017

Czerwcowy Wrap up



Cześć!

W końcu zaczęły się wakacje, a ja spokojnie mogę czytać, dlatego też przychodzę do Was z podsumowaniem czerwca.
Może nie był to dla mnie wspaniały miesiąc, ale początki zawsze są trudne, a ja zmagałam się z ogromnym kacem książkowym.
A tak w ogóle zaczęłam oglądać dużo seriali i to też spowodowało mój zastój czytelniczy.

Nie zwlekając...


...w tym miesiącu przeczytałam: 




  • "Ogród małych kroków" 9/10

  • "Słońce też jest gwiazdą" - Nicola Yoon 8/10

  • "Między książkami" - Gabrielle Zevin 10/10
Urokliwa opowieść o właścicielu przytulnej, ale kiepsko prosperującej księgarenki, który próbuje poskładać życie na nowo po śmierci żony. Odnalezienie porzuconej między książkami dwuletniej dziewczynki-sieroty i spotkanie z energiczną przedstawicielką małego wydawnictwa wywróci jego świat do góry nogami. Pogodna opowieść o tym, że zawsze jest czas na nowy początek. 〜 lubimyczytac.pl
  • "Zapisane w kościach" - Simon Beckett  8/10

  • "Książę mgły" - Carlos Ruiz Zafón 7.5/10

  • "Kasacja" - Remigiusz Mróz 8/10

Teraz jestem w trakcie czytania "Alice's Adventures in Wonderland" - "Alicja w Krainie Czarów"

Chcę się jeszcze Wam pochwalić, że w tym miesiącu nawiązałam współpracę z czterema wydawnictwami!
Jestem z tego bardzo dumna.

A Wam jakie książki udało się przeczytać w tym miesiącu?



Nie planuję TBR'u więc zapytam się tutaj.
Co planujecie przeczytać w lipcu?

P.S. Planuję recenzję "Kasacji", "Księcia mgły" i "Zapisane w kościach", więc jeśli chcecie przeczytać recenzje którejś z nich piszcie w komentarzach która ma być pierwsza.

Pozdrawiam
Marta

10 komentarzy:

  1. Ja mam bardzo ambitne plany, ponieważ w ciągu dwóch miesięcy, chcę przeczytać 16 książek. :D Obecnie udało mi się zmniejszyć tę liczbę do 14, ale jeszcze daleko droga przede mną.
    Gratuluję nawiązania tylu współprac. :)

    Pozdrawiam serdecznie. :)
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kasację" też mam za sobą i nie mam zamiaru czytać kolejnych tomów, bo zakończenie pozostawało sporo do życzenia. Za to chętnie przeczytałabym "Słońce też jest gwiazdą" :) Natomiast "Między książkami" mam na półce i coś nie mogę się za nią zabrać :/
    Gratuluję współprac :)
    Powodzenia w lipcu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Między książkami" jestem zauroczona, Polski tytuł może mylić, bo oryginał brzmi całkiem inaczej, ale ta książka jest godna uwagi.

      Usuń
  3. Słońce też jest gwiazdą bardzo mi się podobało - zdecydowanie jest lepsze niż Ponad wszystko. W lipcu będę starała się czytać to co sobie zaplanowałam choć pewnie i tak skończy się na spontanicznym wyborze książek XD
    Gratuluję nawiązania współprac.
    Pozdrawiam :)
    life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden tego samego zdania co do "Słońce też jest gwiazdą". <3

      Usuń
  4. Ja w czerwcu przeczytałam chyba tylko 4 książki :/ Mam ochotę na książkę "Słońce też jest gwiazdą" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wymienionych czytałam niedawno ,,Słońce też jest gwiazdą" i bardzo mi się spodobała, a poza tym skłoniła do "teorii" na temat związku bohaterów i autorki :p

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się nad tym zastanawiałam, te dwie historie są do siebie bardzo podobne. ;)

    OdpowiedzUsuń