piątek, 10 lutego 2017

Medyczny Book Tag



Cześć

Ostatnio znalazłam na blogu Ania bloguje (klik) tag, który bardzo mi się spodobał. Nie przedłużając zaczynajmy.



1. Anestezjologia - książka tak nudna, że prawie Cię uśpiła.

"Książę Kaspian". W porównaniu do filmu książka wydaje mi się po prostu nudna. Książkę czytałam bardzo długo (chyba miesiąc, może więcej).  


2. Diagnoza- smutna książka.


"Zanim się pojawiłeś". Do końca książki myślałam, że ta historia skończy się inaczej. Spodziewałam się takiego zakończenia,  ale miałam nadzieję, że może jakieś wydarzenie zmieni zdanie Willa.


3. Zawał- książka z nagłym zwrotem akcji.



"Miasto kości". Mam tu na myśli - spojler - moment, w którym Clary i Jace dowiadują się, że są rodzeństwem. 


4. Dentysta- książka której szczerze nie lubisz.



"Dziewczyna z pociągu". No może nie szczerze jej nie lubię, ale bardzo się na niej zawiodłam.


5. Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta...- książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią.



"Kosogłos". Kto czytał ten wie co wydarzyło się pod sam koniec książki. Nie spodziewałam się śmierci tej osoby i czytając  ten fragment (no dobra prawie do końca książki) płakałam jak bóbr.


6. Operacja- książka podczas której wstrzymywałaś oddech ze zdenerwowania i napięcia.



"Szklany tron". Kiedy po raz pierwszy czytałam tę książkę byłam pod wielkim wrażenie. Zakończenie było moim zdaniem świetne. Jednak bardziej zaskakująca była dla mnie "Korona w mroku", mimo to "Szklany tron" był książką, od której zaczęłam przygodę z tą autorką. Moim zdaniem "Szklany tron" trzymał w napięciu do końca książki.


7. Pobieranie krwi- krwawa książka!



Nie czytam zbyt dużo krwawych książek. Jednak wydaje mi się, że mogę do takich książek zaliczyć "Studium w szkarłacie". Nie było tam zbyt drastycznych scen, ale nie znalazłam innej, "bardziej krwawej" książki.


8. Komu lekarstwo? - książka z gorzkim zakończeniem.


P.S. To nie ta część, ale nie  miałam zdjęcia części 4, a to zdjęcie bardzo mi się podoba.
"Zabójczyni i imperium Adarlanu". To raczej nowelka niż książka, ale myślę, że można ją zaliczyć do książek z gorzkim zakończeniem. 


9.Zawroty głowy- książka ze świetnym wątkiem miłosnym.



"Rywalki". Moim zdaniem to był jeden z kilku dobrych wątków miłosnych. Nie chodzi mi tu o Eliminacje tylko o historię Ami i Maxona.



10. Rozprzestrzeniająca się zaraza czyli kogo tagujesz?

Nominuję:
Alinę z bloga Z herbatą wśród książek
Kasię z bloga Zakątek fangirl
Martę z bloga Rozczytane

Pozdrawiam
Marta

2 komentarze:

  1. Ja w sumie też się trochę zaskoczyłam na Zanim się pojawiłeś.
    Czwarta nowelka (o Szklany Tron chodzi) miała okropne zakończenie. Niby wiedziałam co się stanie, ale i tak mnie bolało kiedy je czytałam.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń