sobota, 16 września 2017

Wyniki rozdania - "We wspólnym rytmie"


Cześć

Rozdanie skończyło się w poniedziałek, ale nie miałam czasu żeby podać wyniki, bo chciałam zrobić to wcześniej, ale cóż szkoła pokrzyżowała moje plany.

Dziękuję wszystkim (wiem, że były to 2 osoby) za wzięcie udziału w tym rozdaniu. Ale szczerze mówiąc bałam się, że nikt nie będzie chciał wziąć w nim udziału.

A teraz przejdę do wyników rozdania.



A zwycięzcą/zwyciężczynią rozdania jest...




Hubert z Thelunabook




Serdecznie gratuluję.

Zwycięzcę proszę o kontakt na maila - mylovearebooks22@gmail.com.

Mam zamiar w przyszłości zrobić kolejne rozdania. 
Planuję zrobić kolejne na 600 obserwujących na instagramie.

Możecie więc napisać mi swoje propozycje na kolejne rozdania.
Czekam na nie w komentarzach.

Pozdrawiam
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz