piątek, 21 kwietnia 2017

Tematy nieksiążkowe, czyli co robię poza czytaniem

Cześć!
Wpadłam na pomysł, żeby opowiedzieć Wam co robię poza czytaniem, bo przecież nie samymi książkami żyje człowiek.
Jeśli spodoba się Wam ten post, będzie ich więcej.😁
Poza czytanie nie robię zbyt dużo, bo lubię skupić się na kilku rzeczach.
Lubię chodzić po górach i od czasu do czasu fotografować. 
Nie jest to profesjonalne fotografowanie, ale staram się rozwijać swoją pasję. Fotografuję, bo lubię to robić. Nie robię tego dość często (nie wliczając mojego bookstagrama, chodzi mi tutaj o robienie zdjęć spontanicznie), ale moja wena to nie jest coś co pojawia się ot tak. Muszę zobaczyć to coś, żeby móc zrobić zdjęcie.
Oto parę zdjęć (wybrałam, te które najbardziej mi się podobają, wiem powinnam jeszcze popracować nad nimi):















P.S. Przepraszam za jakość niektórych zdjęć, ale mój aparat nie jest najnowszy i czasami zdjęcia mają złą jakość, ale i tak mi się podobają.

Napiszcie koniecznie w komentarzach czy podobają Wam się posty tego typu.

Pozdrawiam
Marta

8 komentarzy:

  1. Ja szczerze nie cierpię chodzić po górach... tzn widoki ładne, ale żeby wychodzić tyle tylko po to? nieeeee XD
    Piękne zdjęcia <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W górach lubię to, że jest cisza i spokój. Często czuję się tam jakby świat się zatrzymał. Ale każdy lubi co innego, rozumiem, że nie wszyscy muszą je lubić.😋
      Dziękuję😍

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia, a post bardzo mi się spodobał :)

    http://pomiedzyrozdzialami.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😍 Postaram się robić więcej postów tego typu😉

      Usuń
  3. Podoba mi się bardzo drugie zdjęcie.
    Ale ja uwielbiam góry, choć jeszcze nigdy nie byłam więc dla mnie każde są ładne XD
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widok z pensjonatu, w którym co roku się zatrzymuję kiedy jeżdżę w Tatry

      Usuń