piątek, 27 stycznia 2017

Wyzwanie czytelnicze 2017




Cześć!

Dużymi krokami zbliża się luty, ja jeszcze nie opublikowałam swoich wyzwań czytelniczych na ten rok. Z uwagi na to, że jestem beznadziejna w takich rzeczach mam tylko jedno wyzwanie obejmujące rok 2017. 

A jest nim wyzwanie czytelnicze Jane Austen, jeśli jesteście ze mną od dłuższego czasu wiecie, że przeczytałam tylko "Dumę i uprzedzenie" tej autorki. Postanowiłam to jednak zmienić i chcę wziąć udział w wyzwaniu czytelniczym Jane Austen, które organizuje Na tropie.


Zdjęcie użytkownika Na Tropie.




Oczywiście będę chciała wziąć udział w innych wyzwaniach, ale jak na razie planuję tylko to jedno.

Z wyzwań długoterminowych chcę wziąć udział w:
  • wyzwaniu czytelniczym Rory Gilmore
  • wyzwaniu czytelniczym Willa Herondale'a
  • 100 książek BBC



Bierzecie udział w jakiś wyzwaniach czytelniczych?

Koniecznie mi o tym napiszcie w komentarzach.
Może znajdę ciekawe wyzwania do których dołączę.

Pozdrawiam
Marta

5 komentarzy:

  1. Ooo, to jeszcze sporo cudownych chwil z Jane Austen przed Tobą! :) Miłej lektury ^^
    Zapraszam Cię też do mojego wyzwania/wydarzenia, o którym piszę w swoim ostatnim poście.
    A poza tym polecam też Sherlockowe wyzwanie u Kulturalnej Pyry http://kulturalnapyra.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-ksiazkowe-2017-sherlock.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja po prostu to wyzwanie na przeczytanie 52. książek :)
    Powodzenia w realizowaniu ich! ;*

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja! O ja! O ja!
    Gdyby nie ty nie wiedziałabym o wyzwaniu Jane Austen *.*
    Też przeczytałam jak dotąd Dumę i uprzedzenie, moim zdaniem jest świetna i szykuje się do reszty jej książke.
    Zapraszam do mojego wyzwania i życzę ci powodzenia ^^

    http://by-juluska18-fotomonika11.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-2017.html?m=1

    OdpowiedzUsuń