sobota, 31 grudnia 2016

Podsumowanie roku 2016




Cześć!

Zabrałam się do tego trochę za późno, ale mówi się lepiej późno niż wcale.

Ten rok był dobrym rokiem założyłam bloga, przeczytałam mnóstwo książek i jeszcze więcej kupiłam XD.

W ciągu tego roku przeczytałam 40 książek (według mnie jest to dużo, bo najwięcej czytam w wakacje, a w ciągu roku szkolnego zdarza się, że nie przeczytam żadnej książki w ciągu miesiąca - nie licząc lektur).

Oto kilka książek, które przeczytałam w tym roku:



 















Najgrubsza książka przeczytana w 2016 to "Pani Noc", a najcieńsza "Quidditch przez wieki"
Nie mogę wyróżnić najlepszej książki tego roku, bo było ich zbyt wiele.

Moim postanowieniem noworocznym jest przeczytanie więcej książek niż w tym roku.

Z okazji Nowego Roku życzę Wam wszystkiego najlepszego i mnóstwa książek! Zaczytanego 2017-ego! 😄

Pozdrawiam
Marta

2 komentarze:

  1. Ostatnią książką jaką przeczytałam w tym roku był "Szklany tron", obserwuję, bo czekam na więcej cudnych zdjęć! :) Pozdrawiam! Zapraszam na podsumowanie do mnie... https://faanbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję więcej zdjęć możesz znaleźć na moim instagramie. Chętnie zajrzę na twojego bloga :)

      Usuń