piątek, 16 grudnia 2016

4 sezon Sherlocka!


Sherlock - sezon 4 / Sherlock - season 4

Cześć!

Jak wiecie albo i nie 1 stycznia 2017 roku będzie mieć swoją premierę 1 odcinek 4 sezonu Sherlock z czego bardzo się cieszę. 

Na oficjalnym kanale Sherlocka na YouTube można obejrzeć zwiastuny do nowego sezonu. 

1 zwiastun







2 zwiastun





Zdjęcia promujące 4 sezon


Znalezione obrazy dla zapytania sherlock s4 sherlock



Zdjęcie użytkownika Monika Ewa N.

sherlock season4 4

sherlock season4 7

sherlock season4 2

sherlock season4 3

sherlock season4 5

sherlock season4 6

Sherlock sezon 4


s04e01 - The Six Thatchers
s04e02 - The Lying Detective
s04e03 - The Final Problem

Osobiście bardzo nie mogę się doczekać nowego sezonu i tego co w nim się wydarzy. Ten serial jest wspaniały, mimo że maa tyko 10 odcinków. Bardzo podoba mi się gar aktorska Benedicta, jestem w stanie uwierzyć, że Sherlock to prawdziwa postać, a nie fikcyjny bohater. Inni aktorzy też są wspaniali (Martin, Rupert, Mark). 
Nie będę się rozpisywać za dużo w tym temacie, bo blog jest głównie o książkach, ale jeśli chcecie znać moje szersze zdanie na temat Sherlocka piszcie w komentarzach.

Co myślicie o Sherlocku? Macie swoje OTP? Jak myślicie co wydarzy się w 4 sezonie? Macie jakieś pomysły jak potoczą się losy bohaterów w 4 sezonie?

P.S.  Wiem, że nie są to żadne nowości, ale chciałam to opublikować na moim blogu. 


Pozdrawiam
Marta

2 komentarze:

  1. O matko, tak bardzo nie mogę doczekać się tego sezonu. Bardziej czekam na "Sherlocka" niż na Nowy Rok, haha! Aż z tego czekania obejrzałam ponownie całe trzy sezony.
    Can't wait!

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie mogę się doczekać. Jeszcze tylko dwa tygodnie :D
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń