piątek, 22 lipca 2016

25 książkowych faktów o mnie

          Z okazji moich urodzin postanowiłam napisać coś o sobie - ze strony czytelniczej, bo właśnie po to założyłam tego bloga.





  1. Oczywiście uwielbiam czytać i kupować książki.
  2. Książki są w moim życiu od bardzo dawna.
  3. Kiedy byłam mała to mama czytała mi książki m.in. "Kubusia Puchatka", "Dzieci z Bullerbyn", "Pipi", "Muminki".
  4. Nałogowo czytam od drugiej  klasy gimnazjum.
  5. Daję szansę wszystkim książką... nawet lekturom.
  6. Przesadnie dbam o książki - moje książki muszą być w jak najlepszym stanie.
  7. Czytając książki zawsze używam zakładek.
  8. Lubię fotografować książki.
  9. Gdy widzę jakieś przeceny na książki zawsze korci mnie żeby jakąś kupić.
  10. Nie lubię pożyczać książek, chociaż zdarzają się przypadki kiedy pożyczam je koleżankom(bardzo rzadko).
  11. Gatunki książek jakie czytam to : fantasy, dystopie, romantyczne, YA itp.
  12. Bardzo podobało mi się " W pustyni i w puszczy".
  13. Od roku wypożyczam książki z biblioteki.
  14. Mam kolekcję zakładek.
  15. Bardzo często układam książki na mojej biblioteczce.
  16. Rodzice twierdzą, że kupuję za dużo książek, ale ja nie widzę w tym problemu.
  17. Nie zaznaczam cytatów w książce, ale lubię je zapisywać na karteczkach, które wieszam koło łóżka.
  18. Najczęściej czytam siedząc na moim łóżku.
  19. W mojej biblioteczce znajduje się ponad 120 książek.
  20. Lubię chodzić do księgarni, ale..
  21. ...książki najczęściej kupuję w księgarniach internetowych.
  22. Mam książkowego Instagrama.
  23. Lubię rozmawiać o książkach, ale czasami nie mam z kim
    o nich rozmawiać.
  24. Nie mam problemu z czytaniem w samochodzie, autobusie, itp.
  25. Aktualnie czytam "W szponach mrozu" Richelle Mead.

Dziękuję za przeczytanie tego postu. :)
Możecie zadawać pytania w komentarzach, a ja z chęcią na nie odpowiem. 



Marta











2 komentarze:

  1. Moi rodzice też tak uważają - że za dużo kupuję książek.
    Dużą masz biblioteczkę. Ja mam tylko 49 książków :D
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pewnego momentu nie miałam pojęcia, że mam ich aż tyle :D

      Usuń