piątek, 10 marca 2017

Lutowy Wrap up




Cześć

Luty się skończył, a ja nie napisałam co przeczytałam w tym miesiącu. Ale to dlatego, że w poprzednim tygodniu byłam strasznie zmęczona i nie miałam na nic siły.


P.S. Dopiero po zrobieniu zdjęć zorientowałam się że przeczytałam jeszcze jedną książkę
Nie spodziewajcie się, że posty podsumowujące dany miesiąc będą u mnie pozakazywać się regularnie. W czasie roku szkolnego nie czytam zbyt dużo (zdarza się, że w ciągu miesiąca nie przeczytam ani jednej książki).

W lutym znalazłam czas na czytanie, ale nie było go tak dużo. W tym miesiącu przeczytałam 3 książki i jedno opowiadanie.


Oto one:
Lady Susan - 8/10


To powieść epistolarna opowiadająca historię tytułowej bohaterki. To krótka historia, na którą można przeznaczyć jeden wieczór. 

Dawca - 9/10


Jestem pod dużym wrażeniem tej książki. Jestem ciekawa reszty książek z tej serii i chętnie je przeczytam.

Doktor Jekyll i pan Holmes - 10/10


Uwielbiam Sherlocka Holmesa i wszystkie książki, które o nim przeczytałam. Według mnie ta książka jest świetna. Historia skupia się na historii doktora Jekylla ("Doktor Jekyll i pan Hyde"). Nie jest to typowa historia o Sherlocku Holmesie (autorem nie jest Arthur C. Doyle), ale jestem zadowolona z tej lektury.

Kraina Jutra. Początek - 8/10


Na początku myślałam, że będzie to historia, która będzie tylko wprowadzeniem do filmu, ale ta książka to odrębna historia. Niektóre rzeczy w tej książce były dla mnie trudne do wyobrażenia, np. okulary z komiksu przez które widziało się budynki z przyszłości (jestem bardzo ciekawa w jaki sposób działały). Książka jest dobra i polecam ją przeczytać, jeśli obejrzeliście film i bardzo wam się spodobał. Moim zdaniem książka jest uzupełnieniem niektórych rzeczy z filmu.

Czytaliście którąś z tych książek? Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam
Marta

4 komentarze:

  1. Czytałam Dawcę, który strasznie mi się podobał. I również jestem ciekawa pozostałych książek tej autorki.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na półce "Krainę jutra", ale nie mogę się za nią zabrać😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam (jeszcze) żadnej z wymienionych, ale trzymam kciuki, że to się zmieni.

    http://takpapierowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń