wtorek, 14 lutego 2017

Wyzwanie czytelnicze ferie 2017



Cześć!

Moje ferie zaczęły się już kilka dni temu, ale dopiero teraz znalazłam czas żeby napisać ten post.

Natalia na swoim blogu Fioletowy Notes stworzyła wyzwanie czytelnicze, które bardzo mi się spodobało i bardzo chciałam wziąć w nim udział.


Wyzwanie ma 7 kategorii do których wybrałam poszczególne książki:

S jak styczeń


"Króla kruków" - Maggie Stiefvater

Wehikuł czasu


"Kraina jutra. Początek" - Jeff Jensen, Jonathan Case

Prezent

"Ognisty tron" - Rick Riordan
To jedna z wielu książek, która czeka na mojej półce na przeczytanie.

Przerażająca zima


"Pachnidło" - Patrick Suskind
Bardzo jestem ciekawa tej książki.

Droga bez końca


"Doktor Jekyll i pan Holmes" - Loren D. Estleman
Uwielbiam książki o Sherlocku Holmesie, jestem jej bardzo ciekawa.

Książka, herbata i koc

Nie mam problemu z tą kategorią, bo prawie zawsze czytam książki z herbatą pod ciepłym kocykiem.


L jak luty


"Dawca" - Lois Lowry
Na dzień dzisiejszy jestem na 223 stronie i już kończę tę książkę.


Nie jestem pewna czy przeczytam tyle książek w tak krótkim czasie, bo w 2 tygodniu ferii planuję wyjechać poza miasto i pewnie nie będę miała czasu czytać oraz ostatnio bardzo wciągnęła  się w oglądanie seriali i zamiast nadrabiać czytelnicze zaległości całymi godzinami oglądam seriale.

Dajcie mi znać jeśli chcecie aby recenzja któryś z tych książek pojawiła się na blogu.

Co sądzicie o tych zdjęciach? Robiłam je nowym telefonem i nie jestem co do nich przekonana, wydaje mi się, że wcześniejsze były lepsze.

Pozdrawiam 
Marta

1 komentarz:

  1. Ja osobiście chciałabym w ferie przeczytać "Światło między oceanami", "Nasze szczęśliwe czasy" i "Wybacz mi Leonardzie"

    Pozdrawiam, Natalia z bloga http://ksiazkomoaniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń