piątek, 12 sierpnia 2016

Harry Potter Tag



Cześć!

Do tego tagu nominowała mnie Julka z bloga Reviews Word, za co serdecznie dziękuję.

W tagu mogą pojawić się spojlery.




1. Ulubione książki z serii.

Pierwsze co przychodzi mi na myśl to "Harry Potter i Więzień Azkabanu", ale dokładnie ulubionej książki z serii nie jestem w stanie wskazać. Moim zdaniem wszystkie książki mają swoje mocne i słabe strony. Każda książka o Harrym Potterze jest inna i moim zdaniem wspaniała.

2. Ulubione filmy z serii.

Najbardziej lubię film Harry Potter i Więzień Azkabanu, Zakon Feniksa i Insygnia Śmierci.

3. Najmniej lubiany tom z serii.

Jak już pisałam pod pierwszym pytaniem każda książka ma swoje mocne i słabe strony. Nie umiem zdecydować, która z tych książek najmniej mi się podoba, ponieważ wszystkie są cudowne.   



4. Fragmenty z książek i filmów, które najbardziej Cię wzruszyły.

 Dużo tego było.  Kiedy umarł: Cedrik, Dumbledore, Syriusz(do końca książki nie mogłam powstrzymać łez), Lupin i Tonks, Fred, Snape oraz Zgredek. Tyle smutnych chwil. 
Ale wzruszyła mnie też chwila kiedy Percy przed bitwą wrócił do rodziny.
Bardzo, ale to bardzo wzruszyła mnie scena w książce jak i w filmie, w której Harry widzi w myślodsiewni wspomnienia Snape'a.

5. Z kim byś chciał być (w związku)?

Trudne pytanie, bo właściwie się nad tym nie zastanawiałam. Pewnie byłby to Syriusz, którego kocham.

6. Ulubione postaci.

Zdecydowanie Syriusz Black, Remus Lupin, Hermiona Granger i
Tonks.

7. Jaki kształt miałby Twój patronus?

Moim patronusem mógłby być feniks albo smok.



8. Które z Insygniów Śmierci chciał(a)byś posiadać?

Pelerynę Niewidkę. 

9. W którym Hogwardzkim domu jesteś?

Waham się pomiędzy Gryffindor'em, a Ravenclaw'em, bo moim zdaniem posiadam cechy obydwóch tych domów.

10. Gdybyś mogł(a) spotkać kogoś z obsady, to kto by to był?

Gdybym mogła cofnąć czas byłby to Alan Rickman. Ale chętnie spotkałabym się z Emmą Watson, Maggie Smith i Danielem Radcliffe'em.

11. Grałaś/grałeś kiedyś w gry związane ze światem Harry'ego Pottera?

Tak. Grała w Harry Potter i Książę Półkrwi i jeszcze parę innych.








12. Na jakiej pozycji grał(a)byś w drużynie Quidditcha?

Szukającego. Zawsze zastanawiałam się jak to jest grać w Quidditcha.

13. Czy jesteś zadowolona/y z zakończenia?

Tak. Chociaż chciałabym poznać dalsze losy nowego pokolenia czarodziejów, których poznajemy w epilogu.


14. Co dla Ciebie znaczy Harry Potter?

Harry Potter to moje dzieciństwo. Zaczęło się od oglądaniu filmów, bo gdy byłam młodsza nie lubiłam zbyt czytać książek. Pierwszy tom Harry'ego przeczytałam w wieku 11 lat. Z Harrym Potterem płakałam, śmiałam się i przeżywałam różne przygody. Kocham Harry'ego Pottera i zawsze z chęcią wrócę do tego świata. Jestem pewna, że Harry Potter to seria,  którą przeczytam jeszcze wiele razy.

Instagram



Do tagu nominuję:
Jolę z bloga Bookolanda 
I każdą osobę chętną do tego tagu.

Pozdrawiam,
Marta

1 komentarz:

  1. Też kocham Syriusza! Wiele odpowiedzi mamy podobnych, ale jak mnie nominowałaś (jejciu, tak bardzo dziękuję!) to powiem więcej u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń